NIEUWS - D&B Eventmarketing ziet de afgelopen jaren een aanzienlijke groei in eventopdrachten. Met name de aandacht voor de campagnematige inzet van events is opvallend. Ook merkt D&B een grote groei in adviesaanvragen, waarbij het bureau opdrachtgevers ondersteunt met strategische vraagstukken op het gebied van internal branding en relatiemarketing. Niet voor niets is D&B een aantal jaar geleden een vernieuwde richting ingeslagen om events - zoals jubilea, interne events, congressen en relatie-events - in te zetten als boost voor de ambities van organisaties.
Creatief Strateeg Daar speelt D&B ook nu meer op in: Femke Ramaker, 11 jaar Creatief Directeur van D&B, gaat zich als Creatief Strateeg richten op de strategische events en eventcampagnes. Uitbreiding van het team Daarnaast heeft D&B het 26-koppige team van gedreven eventprofessionals uitgebreid met twee nieuwe gezichten: Rob Severein en Esther Veenendaal zijn de nieuwe bewoners in het D&B Eventhuis. Rob Severein Rob Severein vervult sinds begin maart de functie van Creative Director en heeft de leiding over het creatieve team van D&B. Tijdens zijn carrière werkte hij als Creative Director voor verschillende reclamebureaus zoals OgilvyOne Worldwide en Proximity Worldwide (onderdeel van BBDO). Daarnaast was hij mede-oprichter van het bureau &KoenseSeverein. Hij ontving voor zijn creatieve werk diverse nationale en internationale onderscheidingen en nominaties zoals de ADCN, Effie, Esprix, Cannes Lions en Echoes. Esther Veenendaal Het Salesteam breidt uit met de komst van Esther Veenendaal. Zij is Commercieel Manager bij D&B. Esther werkte onder andere als Accountmanager bij evenementenlocatie DeFabrique en als Sales Manager bij Landgoed Duin & Kruidberg. Daarvoor studeerde zij aan de Hogere Hotelschool in Den Haag. Ook is zij raadslid van de G14, de vakvereniging voor young professionals in de eventbranche, en was zij een aantal jaar geleden ‘Young Sales Professional of the Year’. |
Categorieën
Alles
Archief
Februari 2019
|