Kees Brouwer terug bij VRF als commercieel directeur


Wij zijn blij te kunnen aankondigen dat met ingang van 1 november 2021 Kees Brouwer terug is bij VRF in de rol van Commercieel Directeur. Na een mooi avontuur van acht jaar als Commercieel Directeur bij Pieter Smit kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan en keert hij vol energie terug binnen onze organisatie! Kees kijkt vol enthousiasme de toekomst tegemoet om samen met het volledige team de volgende stappen te gaan nemen. De gezamenlijke ambitie is om nog dichter tegen bestaande relaties aan te gaan staan en met de juiste doelstellingen het relatiebestand (inter-) nationaal uit te bouwen. Daarbij zal het team de aankomende tijd nog meer groeien om de samenwerking met onze opdrachtgevers op het allerhoogste niveau vorm te kunnen geven. Doordat wij de afgelopen 1,5 jaar met onze opdrachtgevers gekeken hebben naar wat er wel kan in plaats van niet, is het aantal nieuwe opdrachtgevers exorbitant gegroeid en zijn wij onze klanten zeer dankbaar voor het vertrouwen dat ze ons nu geven. Dit betekent dat Marco van der Does (huidig algemeen directeur) zich meer naar de achtergrond zal verplaatsen om zich bezig te houden met het verbeteren van de achterliggende structuren. Daarnaast blijft hij uiteraard als aandeelhouder nauw betrokken bij onze organisatie. Voor de dagelijkse leiding binnen de organisatie is Luc van Steensel aangesteld als General Manager. Hij zal zorg dragen voor de dagelijkse leiding van de organisatie, ondersteund door Jan Rietbroek die in de rol van operationeel manager aan het werk zal gaan.

Over VRF VRF heeft in de beginjaren van zijn ontstaan, 35 jaar geleden, een faciliterende rol gehad: zorgen voor de aanwezige audio en visuele middelen. Een rol die vandaag de dag nog steeds actueel is, maar: de branche veranderde! Zo ook de wensen van de klant en diens klantgedrag. Wat vervolgens resulteerde in een uitbreiding van het dienstenpakket. VRF ging van een faciliterend bedrijf naar een full-service bedrijf. Van “Ja, dat gaan we doen” naar “Dit kunnen we nog meer voor jullie doen”. Een vernieuwende werkwijze voor deze branche waardoor VRF nu vooruitloopt op de markt.

6 keer bekeken