“Waar is de klant het meest mee geholpen? Niet met het duurste, wel met het beste”


Een wereldwijde crisis aangrijpen om mooie, nieuwe oplossingen te bedenken voor je klanten. Dat doe je als innovatie in je DNA zit. Zoals bij LiveWall Events waar ze, net als bij alle andere evenementenbureaus, in 2020 de omzet van fysieke evenementen zagen wegvallen als gevolg van de coronacrisis. Na de eerste shock gingen ze in gesprek met de markt en hun vaste klanten: ‘Hoe ziet het ideale online event eruit en wat hebben jullie daarvoor nodig?’



Jerre Maas, co-founder LiveWall Events en MT-lid van LiveWall Group.

“Natuurlijk kun je als bedrijf in een crisisperiode blijven vasthouden aan de producten waarmee je al jaren werkt en kijken wat je er nog mee kunt,” zegt Jerre Maas, co-founder van LiveWall Events, terugkijkend op de tijd waarin de zakelijke eventbranche tot stilstand kwam. “Maar het is beter om na te denken over welke tweaks je kunt aanbrengen zodat jouw producten beter passen bij de nieuwe situatie.”


Onlangs kondigden we met trots onze nieuwste Preferred Partner van het Genootschap voor Eventmanagers aan: Live Wall Events. Lees het volledige interview met Jerre Maas over de (toekomst-)visie en groei van het bedrijf, experimenteren in crisistijd en kansen benutten op de website van het Genootschap voor Eventmanagers.



4 keer bekeken

De Eventmanager

Over ons

Privacy Statement

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook
  • Instagram